Een goede plek voor je kind

CBS Het Kleurenlint biedt je kind een solide en veilige basis voor een ontwikkelingsgerichte toekomst.

Ons onderwijs onderscheidt zich door rust en een heldere structuur.
Je kind leert de basisvakken (taal, rekenen, lezen en schrijven) op een gedegen en bewezen manier: met uitstekende instructie en slim oefenen met behulp van chromebooks.
We combineren deze basis met boeiend thematisch onderwijs en onderzoekend leren, ook meer- en hoogbegaafde leerlingen dagen we uit met verdiepende oefeningen in de klas.

Nieuwbouw

Ons nieuwe schoolgebouw is in het schooljaar 2020/2021 gebouwd en is helemaal ingericht op onze onderwijsaanpak. Er is voor de ochtenden een rustige instructieruimte en we kunnen ’s middags thematisch, onderzoekend en groepsdoorbroken werken op de leerpleinen. Buiten kunnen de kinderen lekker spelen in het groen van het duurzame natuurplein. Je kind gaat als nieuwe leerling heel veel plezier hebben van een modern schoolgebouw met brede voorzieningen!

Christelijke school

CBS Het Kleurenlint is een open christelijke school voor iedereen die waarde hecht aan christelijk onderwijs. Deze inspiratiebron draagt bij aan de persoonlijke ontwikkeling en het waardebewustzijn van de leerlingen. Je kind merkt dat aan de Bijbelverhalen, de liedjes en de vieringen met Kerstmis en Pasen. Wij rekenen erop dat leerlingen hieraan meedoen.